ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, FenerbahçeSpor Kulübü Başkanı Ali Koç ile yönetim kurulu üyelerini kabul etti.
Bakan Kurum, görüşmeye dair sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ile yönetim kurulu üyelerini Bakanlığımızda ağırladık. Nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. Birçok branşta ülkemize önemli başarılar getiren kulübümüz Fenerbahçe’ye başarılar diliyorum” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
TFF’de üst düzey ayrılık: Ceyhun Kazancı istifa etti
1750 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1188 kez okundu
3
Son dakika Galatasaray haberi: Transferde flaş gelişme! Galatasaray Arjantinli yıldızla görüşecek…
1004 kez okundu
4
Fenerbahçe ve Galatasaray maçları sonrası ülke puanı güncellendi: Bir basamak yükselmek için tek galibiyet! (Ãlke puanı sıralamasında Türkiye kaçıncı sırada?)
872 kez okundu
5
Galatasaray’da derbi ikilemi: Muslera mı? Günay mı?
859 kez okundu