Trendyol Süper Lig’in 8. haftasında sahasında Corendon Alanyaspor’u 1-0 mağlup eden Galatasaray’da, Gabriel Sara galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

İşte Sambacı yıldızın o sözleri:
Maçta çok iyi bir performans sergiledik. Son maçlarda yaşadığımız puan kaybı sonrası yeniden kazanmak güzel oldu. Şimdiye kadar çok fazla maç oynadık. Biraz yorgunum. Ailemle birlikte milli arada İstanbul’u gezeceğiz. Daha sonra yeniden devam edeceğiz.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
TFF’de üst düzey ayrılık: Ceyhun Kazancı istifa etti
1790 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1193 kez okundu
3
Son dakika Galatasaray haberi: Transferde flaş gelişme! Galatasaray Arjantinli yıldızla görüşecek…
1014 kez okundu
4
Fenerbahçe ve Galatasaray maçları sonrası ülke puanı güncellendi: Bir basamak yükselmek için tek galibiyet! (Ãlke puanı sıralamasında Türkiye kaçıncı sırada?)
895 kez okundu
5
Galatasaray’da derbi ikilemi: Muslera mı? Günay mı?
883 kez okundu