Kırklareli’nde “Avrupa Spor Haftası” kapsamında dart müsabakası düzenlendi.
İl Gençlik ve Spor Müdürlüğünce Gençlik Merkezi spor salonunda gerçekleştirilen etkinlikte, lise öğrencileri yarıştı.
Yaklaşık 70 öğrenciye müsabakaların ardından madalya verildi.
Gençlik ve Spor Müdürü Emrah Yüksel Babuşcu, konuşmasında, “Avrupa Spor Haftası”nı etkinliklerle kutladıklarını söyledi.
Gençlerin spor ile daha çok iç içe olmalarını istediklerini ifade eden Babuşcu, etkinlikler ile Gençlik Merkezini de tanıtarak gençleri daha çok sportif faaliyetlerini katılmalarını amaçladıklarını kaydetti.
Dart müsabakalarının da öğrenciler arasında çekişmeli geçtiğini anlatan Babuşcu, müsabakalara katılan öğrencilere teşekkür etti.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
TFF’de üst düzey ayrılık: Ceyhun Kazancı istifa etti
1790 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1193 kez okundu
3
Son dakika Galatasaray haberi: Transferde flaş gelişme! Galatasaray Arjantinli yıldızla görüşecek…
1014 kez okundu
4
Fenerbahçe ve Galatasaray maçları sonrası ülke puanı güncellendi: Bir basamak yükselmek için tek galibiyet! (Ãlke puanı sıralamasında Türkiye kaçıncı sırada?)
895 kez okundu
5
Galatasaray’da derbi ikilemi: Muslera mı? Günay mı?
883 kez okundu